تاریخچه برند ASICS

مردی بزرگ پشت برندی معتبر

مقدمه:

برای کاوش در مورد تاریخچه برند ASICS مقاله زیر را بخوانید:

KIHACHIRO ONITSUKA مردی پشت نام تجاری ASICS

۷۱ سال از تأسیس ASICS و صدمین سالگرد تولد آقای Onitsuka ، بنیانگذار آن ، می گذرد.

 از یک کسب و کار کوچک که چهار کارمند دارد و کفش ورزشی برای کودکان مدرسه می سازد.

تا یکی از تأثیرگذارترین مارک های ورزشی ، نام تجاری ASICS راه طولانی را طی کرده است.

 

طی دهه های گذشته ، ASICS به یکی از شناخته شده ترین مارک های ورزشی با عملکرد بالا تبدیل شده است.

از بین ورزشکاران المپیک و بازیکنان ستاره گرفته تا دونده های عادی ، ASICS اکنون یک نام خانوادگی برای لباس های ورزشی در سراسر جهان است.

 

با نگاه به جایی که همه اینها آغاز شده است .

داستان ASICS با یک مرد جوان ، رویایی در مورد کفش بسکتبال و یک اختاپوس آغاز شد.

 

تاریخچه برند ASICS :

در سال ۱۹۴۹ ، Kihachiro Onitsuka ، کفش برای کودکان درست می کرد.

با راه اندازی شرکت Onitsuka ، او فقط با چهار کارمند و یک دفتر کوچک شروع به کار کرد.

Onitsuka با زندگی در ژاپن پس از جنگ ، معتقد بود كه برای پرورش روح و روحیه جوانان ژاپنی ، باید به ارتقاء شیوه زندگی سالم از طریق ورزش و دو و میدانی بپردازد.

اولین سرمایه بزرگ آقای Onitsuka در تاریخچه برند ASICS ، انقلابی در کفش بسکتبال بود.

در آن زمان ، کفش های بسکتبال برای حرکات سریع در زمین طراحی نشده بودند.

پس از چندین بار آزمایش و خطا ، اونیتسوکا ​​از سالاد اختاپوس خود الهام گرفت.

وی با توجه به اینکه مکنده هشت پا چقدر قدرت چسبندگی دارد .

فهمید که اگر فقط بتواند از شکل مکنده روی کفش لاستیکی خود تقلید کند .

می تواند یک کفش بسکتبال ایجاد کند که به هدف خود دست یابد.

 

این دقیقاً همان کاری است که او انجام داد

این کفش  با نام ببر ،  توسط تیم بسکتبال المپیک ژاپن پوشیده شد .

 و راه را برای چندین دهه توسعه فنی ، کفش های نوآورانه و رشد یک برند جهانی ورزشی هموار می کند.

تاریخچه برند ASICS

ذهن سالم در بدن سالم…

فلسفه ASICS:

ASICS از زمان تأسیس ، از فلسفه قوی “ذهن سالم در بدن سالم” استفاده میکند.

این فلسفه به میراثی تبدیل شد که تا به امروز بخش اساسی این برند بوده است.

 

برای آقای اونیتسوکا ، فعال بودن بخشی اساسی از بهزیستی در زندگی بود.

 او برای کمک به دیگران در دستیابی به این هدف ، می خواست لباس ورزشی بسازد .

تا به این وسیله از همه ورزشکاران پشتیبانی کند و  همه را ترغیب به داشتن یک سبک زندگی فعال کند.

 

لحظات حسای در تاریخچه برند ASICS 

با شروع به کار کفش ببر، آقای Onitsuka به دنبال نوآوری برای کفش در هر گوشه ای از ورزش شد.

در طول دهه ۵۰ و ۶۰ ، Onitsuka طراحی و تولید کفش تنیس ، والیبال و دویدن را شروع کرد.

 پیشرفت فنی تا دهه ۸۰ ادامه پیدا کرد .

هنگامی که ASICS مواد کفش GEL را به کفشهای در حال عرضه وارد کرد ، انقلابی در کفش برای دوندگان در سراسر جهان ایجاد کرد.

 ASICS حتی به دنبال طراحی کفش برای آژانس اکتشاف هوافضا ژاپن بود.

 

با رشد این شرکت ، ASICS در سراسر جهان گسترش یافت.

دفاتر و کارخانه هایی را در ایالات متحده ، آلمان ، آفریقای جنوبی ، پرو ، برزیل ، استرالیا راه اندازی کرد.

امروزه ، ASICS دارای فروشگاه های معتبر ، دفاتر ، پژوهشگاه ها و کارخانه های تولید در سراسر آسیا ، آفریقا ، اروپا و آمریکا است.

 

در حالی که مارک رشد می کرد ، تأثیر فرهنگی نیز در حال رشد بود.

در سال ۱۹۷۸ ، بروس لی در فیلمش Game of Death یک جفت کفش Onitsuka Tiger Mexico 66 پوشید.

 این کفش زرد نمادی، بعدا الهام بخش شخصیت اصلی معروف تارانتینو در فیلم کشتن بیل است.

 

امروزه ، تأثیر فرهنگی به سمت همکاری با طراحان ، خلاقان و ورزشکاران از سراسر جهان تغییر کرده است.

ASICS در جدیدترین کمپین ها ، از طریق طراحی و تولید کفش، با هدف ارتقاء تناسب اندام و الهام بخشیدن به نسل جوان شرکت میکند.

تا  همه را ترغیب کند که چگونه داستان موفقیت خود را به اشتراک بگذارند.

 

Onitsuka  : من میگویم  همه چیز در مورد بیرون رفتن و فعال بودن است.

وقتی جوان تر بودم ، داشتن یک شیوه زندگی فعال محرک اصلی رسیدن به آرزوی من بود.

اکنون این فرصت را دارم که از نسل های جوان تر الهام بگیرم تا به دنبال رویاهایشان بروند و به اهدافشان برسند.

  

پشتیبانی از ورزشکاران محلی:

به همان روشی که اونیتسوکا برای کمک به جوانان ژاپنی عمل کرد ، امروزه ASICS به همان شیوه عمل میکند.

 

طی ۴۰ سال گذشته ، ASICS بخشی از فرهنگ ورزشی جهان بوده است.

۳ سال گذشته ، ما اولین فروشگاه خود را در اوکلند افتتاح کردیم .

ما همچنان روشهای جدیدی را برای حمایت و تشویق ورزشکاران برای فعالیت و یافتن انواع دستاوردهای ورزشی پیدا می کنیم.

از حمایت مالی از رویدادهایی مانند ماراتن های کوئینستاون و اوکلند گرفته تا همکاری با ورزشکاران و سازمان های برتر.

 

با گذشت سالها ، ما به هزاران کودک کمک کردیم که از خط پایان در Weet-Bix Kids TRYathlon عبور کنند .

 ما با Vodafone Warriors برای بازگشت به جامعه خود همکاری کردیم .

با داشتن یک نقش فعال در فرهنگ ورزشی ، می توانیم رویای آقای Onitsuka را محقق کنیم و هر جوانی  را ترغیب کنیم تا از زندگی خارج شود و یک شیوه زندگی فعال داشته باشد.

 

آینده ASICS

لحظه الهام بخشی که آقای Onitsuka در سال ۱۹۴۹ ایجاد کرد همچنان در هسته اصلی برند ASICS است.

 

در کلیه سرمایه گذاری های ، ما همچنان بر این امر تمرکز می کنیم که چگونه می توانیم شیوه های زندگی فعال را پرورش دهیم و از هر فردی حمایت کنیم تا به سوی هدفش حرکت کند.

 

آقای اونیتسوکا در سال ۲۰۰۷ در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

تا زمان درگذشت، او همچنان با شرکت درگیر بود و همیشه طراحی های جدید را آزمایش می کرد.

 او مرزها را برای ایجاد محصولاتی که می توانست به چیزی که می خواست بیشتر برسد ، می کشاند.

یک سبک زندگی فعال برای همه، این رویای این مرد بزرگ بود.

با وب سایت ما همراه باشید تا یا محصولات این برند بزرگ آشنا شوید.

همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *