تاریخچه برند New Balance

برندی جاه طلب و موفق

مقدمه ای برای :

برای کاوش درباره تاریخچه برند New Balance خواندن این مقاله لازم است.

بر هیچکس پوشیده نیست که آدیداس و نایک چندین سال است که در بازار کفش ورزشی حاکم هستند .

 اما New Balance با تولید کفش ورزشی استثنایی ، خود را در بازی نگه داشته است.

به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش ورزشی در جهان ، New Balance بیش از ۱۰۰ سال است که مشغول فعالیت است .

آنها کفش های نمادی و لباس برخی از جاه طلب ترین ورزشکاران جهان را تولید می کند.

 

New Balance یک نام خانوادگی است که با گذشت سالها محبوبیت خود را افزایش داده است.

 اما New Balance چگونه موفقیت جهانی خود را بدست آورد؟

چرا برخی از جعبه های کفش New Balance دارای مرغ چاپ شده در داخل درب هستند؟

ما وقتی به تاریخ New Balance می پردازیم ، به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

 

تاریخچه برند New Balance :

New Balance در سال ۱۹۰۶ توسط ویلیام جی رایلی به عنوان شرکت پشتیبانی Arch New Balance تاسیس شد.

رایلی به عنوان یک مهاجر ایرلندی ، در بوستون ، ماساچوست زندگی میکرد.

اعتقاد بر این است که رایلی پس از تماشای قدم زدن مرغ  ، از اولین محصول خود الهام گرفته است.

مجذوب چگونگی متعادل بودن مرغها بر روی پاهای سه قدم خود ;

رایلی یک پشتیبانی قوس انعطاف پذیر با سه نقطه پشتیبانی طراحی کرد.

 

در سال ۱۹۲۷ ، رایلی یک فروشنده به نام آرتور هال را استخدام كرد .

كه سرانجام در سال ۱۹۳۴ در شركت پشتیبان Arch New Balance شریک شد.

 در این مرحله ، New Balance هنوز كفش را تولید نمی كرد.

هال تجارت خود را بر روی فروش تخته های پشتیبان سقف به كارگران متمركز كرد.

نوع شغلشان آنها را ملزم به ایستادن برای مدت طولانی میکرد.

سرانجام هال شرکت پشتیبانی نیو بالانس آرچ را به دخترش ایلانور و همسرش پاول کید در سال ۱۹۵۶ فروخت.

 

تاریخچه برند New Balance

محبوبیت New Balance بین ورزشکاران

در سال ۱۹۶۰ ، حمایت از New Balance در بین ورزشکاران جوان صورت گرفت.

برخی از آنها حتی به این برند می پیوستند و درخواست کفش ورزشی مناسب می کردند.

ایلانور و پاول کید الهام گرفتند تا اولین کفش ورزشی New Balance را به نام Trackster طراحی کنند.

در سال ۱۹۶۱ منتشر شد و  Trackster اولین کفش در جهان بود که تنها یک کف موج دار برای کشش داشت.

 New Balance همچنین این کفش ورزشی را برای پذیرایی از همه ورزشکاران ارائه کرد.

 

 Trackster خیلی زود توسط مدارس و کالج های اطراف ماساچوست پذیرفته شد.

Trackster موفق بود ، اما New Balance هنوز به بازار اصلی کفش ورزشی نرسیده بود.

این شرکت ، توسط شش نفر که کفش های جدید Balance را برای سفارشات پست الکترونیکی تولید ، بسته بندی و ارسال میکردند ، قعالیت میکرد.

 فروش آهسته بود ، اما در روز ماراتن بوستون در سال ۱۹۷۲ ، New Balance توسط رئیس فعلی برند جیم دیویس خریداری شد .

او این برند را هدایت کرد تا به یکی از بزرگترین مارک های کفش ورزشی در جهان تبدیل شود. 

جیم New Balance را در زمان عالی به دست آورد.

ظهور New Balance در بوستون

منطقه بوستون به سوی مرکز رونق در حال حرکت بود که در دهه ۱۹۷۰ ایالات متحده را لرزاند و New Balance در آن ظهور کرد.

در اواخر دهه ۸۰  New Balance با افزایش محبوبیت روبرو شد .

زمینه ای برای New Balance فراهم شد تا هر سال تعداد بیشتری از دونده ها را به دست آورد.

جیم دیویس با ادامه پیشنهاد کفش ورزشی New Balance در عرصه های مختلف ، از تعهد سنتی شرکت در تنظیمات فردی حمایت کرد.

New Balance شروع به استفاده از شماره های مدل های منحصر به فرد به جای نام برای کفش ورزشی خود کرد.

این تعداد نوع کفش ، فعالیتی را که برای آن طراحی شده بود یا اینکه کفش ورزشی برای پایداری یا سرعت ساخته شده است ، تعریف می کند.

 

در سال ۱۹۷۶ ، New Balance 320 ، اولین کفش ورزشی New Balance به بازار عرضه شد.

این کفش دارای لوگوی مشهور N  است.

 

تا دهه ۸۰ ، New Balance طیف وسیعی از محصولات جهان را با موفقیت به همراه داشت .

در سال ۱۹۸۸ ، New Balance شاید معروف ترین کفش ورزشی خود ، ۵۷۴ را منتشر کرد.

 در ابتدا به عنوان یک کفش برای ارائه سطح بالایی از راحتی و پایداری طراحی شد .

 ۵۷۴ به یک کفش ورزشی محبوب تبدیل شد.

 

New Balance همچنان با انتشار چندین کفش ورزشی موفق ، خود را به لباس های ورزشی و فرهنگ عامه تبدیل کرد.

در سال ۲۰۰۱ ، New Balance کفش ورزشی ۹۹۱ را منتشر کرد که در برای چند سال ورزشی مشهور بود.

 

وضعیت امروز New Balance

امروزه ، New Balance یک شرکت چند ملیتی است که مقر آن در بوستون ، است.

این شرکت هنوز تحت سرپرستی جیم دیویس قرار دارد .

New Balance اکنون مجموعه ای از کفش ورزشی و پوشاک را شامل می شود .

 از جمله محصولات تخصصی ورزشی مانند فوتبال ، کریکت ، بسکتبال و دوچرخه سواری.

 New Balance یک مارک کفش اسکیت با نام New Balance Numeric  را راه اندازی کرد که توسط شرکت Black Box Distribution توزیع می شود .

این شرکت ، شرکتی است که توسط جیمی توماس اسکیت باز حرفه ای تاسیس شده است.

خط عددی به New Balance اجازه داده است تا وارد بازار شیوه زندگی شود و با مشتریان جوان طنین انداز شود.

 

New Balance با تعدادی از برچسب های مهم مد از جمله پروژه های نورسپن ، استوسی ، یونایتد فلش ، جونیا واتانابه  و پرتوهای پلاس همکاری داشته است.

کفش ورزشی New Balance در بازارهای پوشاک و لباس های زنانه حضور پررنگی دارد.

New Balance اخیرا با استفاده از اصطلاح “کفش پدر” که اغلب برای توصیف مدل های کاربردی تر استفاده می شود ، تبلیغ کرده است.

با این حال ، با وجود محبوبیت گسترده ، New Balance بدون بحث و جدال نیست.

دخالت این برند در سیاست

درست چند روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده ، New Balance پس از بیانیه ای از طرف معاون روابط عمومی شرکت ، مت لبرتون ، با موجی از واکنش شدید روبرو شد.

در دوره پر تنش سیاسی ، موضع New Balance به عنوان مارک های مد که آشکارا از هیلاری کلینتون در طول انتخابات حمایت می کردند ، دیده می شد.

 

کفش ورزشی New Balance به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و تکنیک های ساخت و ساز قوی شناخته شده است.

New Balance همچنین توسط کشورهایی مانند چین و ویتنام ، انواع کفش های ورزشی موجود در انگلستان و آمریکا را تولید می کند.

بسیاری از کفش های ورزشی New Balance هنوز در طیف وسیعی ، بخصوص مدل های پیشرفته ورزشی اسپرت مارک موجود هستند.

پشتیبانی قوس یک نقطه فروش کلیدی کفش New Balance است.

برخی از جعبه های کفش New Balance دارای مرغی هستند .

که به عنوان گره به بنیانگذار مارک ، ویلیام جی رایلی ;

که اولین تکیه گاه قوس خود را بر اساس پای مرغ فرموله کرده است ، چاپ شده اند.

با تاریخچه برند New Balance آشنا شدیم.

برای اشنایی با محصولات این برند مقالات بعدی ما را دنبال کنید.

و همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *