تاریخچه Under Armour

جوان و پر قدرت

مقدمه:

ورزشکاران در همه جا به Under Armour تکیه می کنند تا برای آنها لباس و پوشاک با کیفیت عالی بسازند.

از سال ۱۹۹۶ ، این برند با تولید طیف گسترده ای از لباس های ورزشی ، به سرعت تبدیل به یک شرکت بزرگ شد.

امروزه این شرکت رقیبی برای غول های صنعت کفش و پوشاک مانند نایک و آدیداس است.

در این مقاله ، ما به تاریخچه Under Armour و همچنین نقش مهمی که لوگو آنها در موفقیتشان داشته است ، خواهیم پرداخت.

ریشه های Under Armour :

کوین پلانک در سال ۱۹۹۶ Under Armour  را تأسیس کرد.

در آن زمان ، وی کاپیتان زیر ۲۳ ساله های  تیم فوتبال دانشگاه مریلند بود.

پلانک بعد از اینکه متوجه شد چقدر لباس های تمرین آنها خشک تر از پیراهن هایی است که در هنگام فوتبال ب تن میکنند ، ایده خود را برای برند Under Armour بدست آورد.

Plank پیراهنی با پارچه مصنوعی که رطوبت پارچه را از بین می برد، طراحی کرد.

او شروع به فروش پوشاک از صندوق عقب اتومبیل و زیرزمین مادربزرگ خود کرد.

در سال ۱۹۹۶ ، پلانک اولین فروش بزرگ خود را انجام داد.

او پوشاک خود را به قیمت ۱۷۰۰۰ دلار به تیمش فروخت.

حتی نام این شرکت نیز گواهی بر موفقیت در لباس های کوین پلانک در ثروت است.

او فقط املای انگلیسی کلمه “زره” را انتخاب کرد ، زیرا هنوز حس غرور، برای این نام هنوز موجود بود.

 

امروز ، مطمئنا Under Armour می تواند از عهده خرید هر چیزی برآید.

این برند در سال ۲۰۱۵، ۲۳۲٫۶ میلیون دلار درآمد داشته است .

این شرکت تاکنون برای برخی از بزرگترین ستاره های ورزشی جهان پوشاک طراحی و تولید کرده است.

خیلی زود پس از تأسیس این شرکت ، حتی نایک ، آدیداس و ریبوک با تکنولوژی Under Armour شروع به کار کردند .

آنها نسخه های پیراهن های خود را با تکنولوژی Under Armour را منتشر کردند.

تاریخچه Under Armour

تولیدات Under Armour

در حالی که برند Under Armour به وسیله ایده تکنولوژی خاص خود تاسیس شد ، امروزه Under Armour لباس و پوشاک متنوعی را ارائه می دهد .

این شرکت از تجهیزات سردسیری تا پیراهن های معمولی و روزمره را تولید میکند.

البته با ماندگاری در برابر ریشه های خود ، این برند همچنان به ارائه تجهیزات ورزشی به ورزشکاران نیز ادامه می دهد .

آنها دائماً با ایجاد نوآوری ، محصولات  خود را سبک تر ، قوی تر و راحت تر می کنند.

 

خواه از طرفداران ورزش روزانه  یا ورزشکار NFL باشد ، یک چیز مشترکاً در تجهیزات Under Armour مشترک است .

آنهم لوگو قابل تشخیص آنها است.

تاریخچه لوگو Under Armour:

لوگو Under Armour از نام Under Armour متولد شد ، که در اصل به طور تصادفی شکل گرفت.

هنگامی که شرکت برای اولین بار شروع به کار کرد ، کوین پلانک ایده نامگذاری آن را “un armour ” عنوان کرد.

برادرش ، بیل ، اشتباه متوجه شد و فکر کرد که او ” Under Armour “گفته است.

به هر حال این آرم سریعا  پس از آن طراحی شد .

ترکیب ” “U در ” ” Under با  ” ” A در ” ” Armor برای ایجاد یک لوگو بسیار ساده که امروزه در سراسر جهان قابل تشخیص است کافی بود.

محبوبیت لوگو Under Armour:

Under Armor در واقع کل بنیاد موفقیت اولیه خود را مدیون سازماندهی مجدد لوگو آنها است.

در سال اول این شرکت ، پیش از آنکه Under Armor یک قرارداد اصلی را به پایان برساند .

جف جورج ، کارفرمای Oakland Raiders ، روی جلد USA Today ظاهر شد که لباس Under Armour را پوشیده بود.

اندکی پس از این افزایش توجه رسانه ها ، تیم های سراسر جهان نیز به آنها توجه کردند.

کوین پلانک خیلی زود سفارشاتی را تیم های ورزشی معتبر دریافت کرد .

همه به دلیل توجه به لوگو Under Armour…

 

محبوبیت لوگو Under Armour همچنان یکی از نیروهای محرک فروش لباس آنها است.

البته بخش عمده ای از بازاریابی این شرکت بر اساس عملکرد لباس و پوشاک آنها است.

اما در صنعت پوشاک ، مد و زیبایی جذابیت همیشه یکی از مهمترین عوامل هستند.

تقریباً در هر یک از طراحی لباس های Under Armour ، لوگو آنها ویژگی اصلی طراحی است.

 

در Under Armour معنایی به آرم آنها پیوست شده است.

دقیقاً مانند تاج رولکس سمبل ثروت و تجملات ، آرم Under Armour نمادی از سرعت ، قدرت و ورزشکاری است.

مردم مفتخر به پوشیدن لباس هایی هستند که آرم Under Armour را به نمایش می گذارد .

زیرا آنها آن را به عنوان پیامی در مورد سبک زندگی و علایق خود می بینند.

شرکت با اتصال چنین ارتباط مثبتی به لوگو خود ، قادر است لباس و پوشاک تولید کند که از قفسه ها پرواز کنند .

حتی اگر این آرم تنها ویژگی طراحی باشد که لباس را از رقبای خود جدا می کند.

اهمیت بازاریابی در تاریخچه Under Armour :

به این ترتیب ، Under Armour واقعاً یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت در مورد تأثیرگذاری است ،که یک لوگو خوب می تواند داشته باشد.

البته ، برای دستیابی به موفقیتهایی مانند Under Armour ، یک نشان بزرگ باید در کنار بازاریابی از آن بهتر باشد.

بدون بازاریابی ،Under Armour  به لوگوی خود چنین مفهوم مطلوبی را ارائه نمی دهد .

ارتباطات افراد با طراحی لوگوی Under Armour ممکن است به همان اندازه امروزه از مزایای این برند سودمند نباشد.

با این وجود ، لوگوی Under Armour به روش های مختلف از نشان تجاری کمک کرده است تا نام تجاری را بر روی نقشه قرار دهد.

و یکی از مطالعات موردی مورد علاقه ما در مورد تفاوت یک آرم عالی است.

 

با وب سایت ما همراه باشید تا یا محصولات این برند جوان آشنا شوید.

همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

2 thoughts on “تاریخچه Under Armour

  1. mhs.mirzaei says:

    سلام جیگر
    مطلبت وقتی طولانیه عکس بیشتری بزار
    اطلاعات عکس هارم دقیق بزن سئو بشه
    دسته بندی محتوا هم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *